Lego

Jeg ble litt inspirert av bildene i bloggen til http://annajohannas.blogspot.com/ i går. Der var det litt kaos etter baking på en måte... Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, men det siste året har jeg vært veldig tålmodig synes jeg selv :-) Minstemann på 9 år elsker Lego, og sammen med noen av vennene sine, både jenter og gutter, har han et veldig Lego-prosjekt. Guttene våre har en god og stor TV-stue som de leker mye i. Denne blir nå brukt som lego-by...

Byen blir stadig modernisert... Den rives ned og byggges opp på nytt. Og her en dag annonserte min sønn at han skulle bygge Lego minst til han ble 50 år! Så jeg smører meg med en stor dose tålmodighet, og forstår at dette er et evighets-prosjekt. Bare jeg kan få lov til å støvsuge litt innimellom, så får jeg vel kanskje være fornøyd?
Politistasjon og litt borg tror jeg dette er

Kommentarer

  1. Her er Lego-by bygging i full gang på lekerommet, her og... ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner meg faktisk igjen fra jeg selv var liten. Støvsuging kommer nok ikke på tale... Teenk om noen av de små delene forsvinner? Du vet vel hvem som får skylden?

    SvarSlett
  3. Det er sant... Jeg får holde meg borte fra støvsugeren da. Hjelp og hjelp!! Trøsten er Margitta, ar ungene i alle fall er kreative, og det liker vi jo! :-) Her har de begynt å filme legoen for å klippe sammen små filmer med legomenn :-) Så hva skal det bli av dem? ; Filmregissører, arkitekt, bloggere, eller? :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg