Jul

 Så ble det jul hjemme hos oss ! Dette året kom svigerforeldrene mine fra USA, så da har vi vært hjemme hos oss og bare kost oss. 6 stk rundt bordet på julaften er sjelden, for stort sett er vi med min familie, og med stort og smått blir det temmelig fullt rundt bordet.
 Jeg liker å pynte og lage det koselig til gjestene kommer, men det må være enkelt. 
I og med at jeg ikke skulle være med familien min på kvelden, inviterte jeg alle mann på nissegrøt kl 12.00 En fantastisk god og livlig gjeng som jeg setter utrolig stor pris på! Ungene har forlengst gått fra bordet, og leker med dukker og lego som tante rydder etterpå :)
 Guttene mine klar for julegudstjeneste. Men smile skal de i alle fall ikke. Det bryter med imaget ! :)
  Og når middagen er fortært, gavene er åpnet og freden har senket seg i heimen, nyter jeg livet med en deilig kopp Starbucks Christmas blend kaffe, nettopp pakket opp fra nissen i USA :)
Med ønsker om en fortsat fredelig, god og velsignet julehelg!


Kommentarer

Populære innlegg