Cupcakes kurs

 Annenhver tirsdag er jeg så fantastisk heldig å ha en gjeng med flotte jenter på bibelgruppe i menigheten der jeg går. Der snakker vi om det meste mellom himmel og jord, og rett og slett deler livet.  Forrige fredag inviterte jeg jentene på cupcakes kurs. Ungdommene i menigheten hadde meldt seg på til å ha stand på årets høstmarked i sentrum. Det er noen driftige ungdommer, og de ville bake slik at de kunne selge kaker til inntekt for et fadderbarnprosjekt som misjonærene våre driver. Fadderbarnprosjektet kan du lese mer om her
 Alle mann i arbeid!
 Jentene var utrolig flinke, og vi koste oss veldig!
 Det ble ca 150 cupcakes ( minus dem vi prøvesmakte :-) )
Oppskrift på cupcakes finner du her
Linn Hege, Birgith og Hilde på stand!
Å te adle jentene "mine" : Dåkke e heltane mine!!!

Kommentarer

Populære innlegg