Søstrene Søt & Sur

I dag har jeg hatt årets første besøk hos Søstrene Søt & Sur. Det vil si, jeg har vært der flere ganger, men søstrene har begrenset åpningstid og jeg har kommet til stengt dør. Men denne helgen har det vært Skudefestival, og da er Søstrene Søt & Sur på plass med sine fantastiske, varme og hjemmelagede kanelboller. Nå har de også fått sin egen hjemmeside, så vil du lese mer om denne festlige kafeen, kan du sjekke ut http://sotogsur.wordpress.com/




På kjøkkenet i det gamle huset med det hvite interiøret baker Søstrene de deiligste kanelboller som de serverer ved bordet etter hvert som de er ferdig steikt.

Hjemmelagede sukkertøy-poser; Muffins former med godteri oppi

Luksus!!!




Stemorsblomster i en gammel kopp ønsker velkommen inn på kjøkkenet

Søsteren Søt & meg :-)





Kommentarer

  1. Eg e me kati så helst MammaMy!!

    SvarSlett
  2. Takk for flott omtale! Veldig fin blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig! Jeg kommer tilbake på flere boller og kaffe så snart jeg kan :-)Kafeen er balsam for sjelen og gir fantastiske øyeblikk!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg