Av og til drømmer jeg om...

...å kjøpe meg et lite gammelt hus i Søragadå i Skudeneshavn. Et lite sommerhus med stakittgjerde, syrintre, klatreroser og valmuer. Ha noen værbitte gamle hagestoler i hagen, og en stor gammel mugge fylt med syriner og peoner stående på hagebordet. Det er ikke så lagt fra der vi bor, ikke lengre enn at jeg kunne kjørt derfra og til jobb vist vi var der noen uker om sommeren. Eller bare en helg for å slappe av å kose oss med ungene. Det er deilig med drømmer! Og hvem vet? Plutselig en dag sitter jeg der i hagen i Søragadå og blogger, og ler med meg selv over den gangen jeg satt her og drømte...



Vaskehuset
Det var ikke så god plass til dette huset, så det er bygget i ett med fjellet. Før i tiden var det et vaskehus, men i dag er det restaurert og bebodd. Fantastisk fascinerende!

Stakittgjerde og blomster...






Kommentarer

Populære innlegg