Hagen min

I dag har jeg rett og slett lyst til å vise deg en liten del av "hagen" min. Jeg skriver hagen i anførselstegn, for når jeg sier til ungene at jeg går ut i hagen, så sier de "Ja men mamma, vi har jo ikke hage!" Og egentlig så har vi jo ikke det. Uteplassen vår er en stor kai. En stor støpt plate som jeg fyller opp med krukker om sommeren. Det er ikke like lett å få alt til å gro her, i og med at det blåser en del, men det er desto mer spennende å se hva jeg får til!
Inngangspartiet vårt. Det er viktig med en hyggelig velkomst både inne og ute!

"Hagen"
Jeg bruker mye flette-kurver, zink og rullestein for å myke opp det litt harde uttrykket som betongen gir. Uteområdet ble påbegynnt i fjor sommer, men jeg er langt fra ferdig. Foreløpig har jeg oliventre, sommerfugl-lavendel, roser, krysantemum, pelagonia og hortensia som ser ut til å trives her. Jeg bare gleder meg til fortsettelsen! Tips mottas med takk! :-)

Kommentarer

Populære innlegg