Hortensia

Jeg får egentlig ikke nok av blomster! Måtte ut i dag å skjære av noen flere buketter av hortensiaene mine. Må jo lage litt kos inne også! Rosen er fra en god venninne, og kaffekannen er fra AnnaJohanna. Mannen er i Argentina, og jeg har tatt meg litt ferie sammen med guttene mine. Det skal bli deilig! Guttene har allerede annonsert diverse overnattingsgjester med skateboard og lego, så jeg er forberedt med kaffe, interiørblader og diverse hagebøker. Må jo begynne å planlegge våren :-) Ønsker deg en fredfull, god, velsignet og avslappende helg!

Kommentarer

  1. Nydelig. Hortensia er så nydelig, men jeg får dem ikke til inne, har plantet dem ut, så nå håper jeg de kommer neste år og jeg kan plukke inn.
    Nydelig blogg du har, her kommer jeg tilbake.
    Ønsker deg en nydelig høsthelg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mio! Så hyggelig at du liker bloggen min! Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Det var eit fint bilde! Hortensia er min favorittblom, helst blå. Og apropos krabbe -fant eit skal frå Åkra Sjømat på Rema idag. Så nå har eg nettopp kost meg med 3 krabbeskjever til kvelds. ;) God helg og god fri- velfortjent at du tar deg ein pause. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg