Advent

Nå sitter jeg her og har akkurat fått avleggerene i seng. Mannen er ute på bowling med en gjeng kompiser, og freden senker seg over julepyntet hjem! På høytalererne synger Carola fantastisk nydelig julemusikk. Var forresten i Haugesund på konsert med henne for en uke siden. Det var en fantastisk mektig opplevelse!

        
     
    
      (FOTO: Terje Størksen)
(bilde fra Haugesunds Avis)
Så nå sitter jeg bare her og nyter tanken på at vi endelig ser ut til å få en helg hjemme, sammen alle 4 etter oppholdet på sykehuset. Nå bare gleder vi oss til jul!!
 En liten advents dekorasjon som jeg har laget innimellom slagene her :-) Jeg er veldig glad i lilla, men med en stue som er veldig dominert av rødt, har jeg tenkt at lilla ikke er så fin kombinasjon. Men det er det faktisk! Lilla og rødt går veldig fint sammen, så det skal jeg bare fortsette med!
Så må jeg jo ha Svibler i hus når det er jul! De lukter fantastisk godt, og er veldig dekorative!  Jeg har rett og slett plantet dem i Green Gate "latte koppene" mine. Syntes de passet så fint der. De stod uansett i skapet nå, for nå er det julekrus med engler på som gjelder! :-)
Ønsker deg og dine en fantastisk god og velsignet helg!

Kommentarer

Populære innlegg