Sommertid

Minstemann og to av de beste vennene hans på stranden. Kos!
Så nærmer vel sommeren seg slutten for denne gangen også. Selv om vi ikke vil erkjenne det og gi slipp på sommeren helt, men kanskje ennå håper på noen deilige varme dager.
Jeg har hatt en deilig sommer! Ikke værmessig kanskje, men sett bort fra været, så har det vært helt topp!
Av og til må vi bare ta en bestemmelse om enkelte ting. Og jeg bestemte meg for at dårlig vær ikke skulle få ødelegge sommeren min. Så jeg har ikke sjekket en eneste værmelding, men tatt dagene som de har kommet. For ferie er vel først og fremst å være sammen med venner å familie, ha litt late dager, sene frokoster, jordbær med is, bading og grillkos?
Så nå vil jeg rett og slett bare dele litt av sommeren min med deg :)
Rett ut fra kaien vår. Flott sandbunn som ungene dykker ned til på jakt etter skjell og flyndre.
En god kopp kaffi, strekk ut på benken i hagen med skyene som tak... Fantastisk!
                                                                          
 I juli tok vi turen til Sarons Dal i Kvinesdal sammen med søsteren min og familien hennes. Her er vi hver eneste sommer. Det er rett og slett ikke skikkelig sommer om vi ikke drar til Sarons Dal! Det er et krav fra guttene våre. Hit skal de samme hva! Og hvert eneste år blir vi like begeistret!


Full fres på Barneplaneten!

Med svigermor på båttur

Mannen nyter å stå ved roret

En kveld vi satt på terrassen å koste oss rundt bålpannen, kom naboen over med nykokt krabbe! Så da var det bare til å finne frem brød, smør og majones! Fantastisk deilig!
Jeg kjøpte meg bålpanne på Biltema. Det er den rimeligste, og mest fantastiske kosen gjennom hele sommeren!! Både vi og ungene stabler oss rundt varmen i hver vår stol, og så er det frem med grillpinner og Marchmallows! Mmmm..... Og det har vært trangt om plassen, for stort sett er det flere som vil være med :)

Solnedgang og strandnellik


Syrener på forsommeren. Fantastisk blomst! Fantastisk duft!

Søyle-epletreet var fullt i blomst. Nå er det bare 1 eple igjen. Det våger ingen å røre, for det skal mor selv få gleden av å plukke ned når det er modent :)

Kontrast, og upåklagelig utsikt! Det er som et levende maleri!

Og så til slutt... Jogging. Jeg er blitt helt hekta! Jeg som ikke kunne løpe 200 meter uten å gape etter luft! Nå er vi 6 jenter som jogger sammen. Utrolig deilig. Veldig sosialt. Og for en følelse!!! I går skulle vi prøve ut en ny rute oppe i marka. Havnet litt ut på ville (og veldig våte) veier. Vel nede igjen så vi ut som noen sorpetroll! :) Våte og så pass skittne at det mest fornuftige var å gå i dusjen med klær... eller kle av seg alt ute på trappa :)
Med ønsker til deg om en fantastisk flott sommer videre!

Kommentarer

Populære innlegg