Kommer våren snart?

I dag måtte jeg ut å ta noen bilder av ting som står ute i hagen og på kaien og bare venter på våren.


Teinen er min sønn`s. Han elsker vår og sommer, med krabbefiske og båtliv. Teinen legger han ut fra kaien vår, og sjekker den flere ganger om dagen for å se om det har kommet noe i den. Nå har han lagt den klar på kaien i påvente av våren.


Dette sink-fatet er flittig brukt gjennom sommeren. Jeg har det på hagebordet med forskjellige sukulenter oppi. Men rett som det er må jeg ut på leting etter det... Ungene synes det passer mye bedre som strandkrabbe-akvarium...


Ved garasjen står en kasse med rundstein, eller rullestein som vi sier her. Vi har brukt mye betong utenfor i og med at vi ligger så nær til sjøen. Betong har et veldig hardt uttrykk, og jeg synes rundstein er med på å bryte dette. Jeg skal ha mye rundstein i hagen min. Utfordringen er at den er veldig vanskelig å få tak i, og at den kan være relativt dyr.

Kommentarer

Populære innlegg