Sommerstemning


Ute på holmene like ved der vi bor er det fantastisk mange flotte motiver å ta bilde av! Stort sett alle bildene mine er tatt med mobilkameraet på min Nokia N82. Men nå har jeg tatt frem speilrefleks kameraet, så får vi se om det ikke blir flere og klarere bilder fremover.

Ravnejuvet i Telemark

Ravnejuvet er et naturfenomen ved fylkesveien fra Dalen til Vinje i Telemark - et 350 m høyt stup mot Tokkeelva. Det sies at dersom du slipper en pengeseddel utfor kanten, kan du se at den kommer tilbake på en oppgående lulfstrøm. Fantastisk flott utsikt! Her er det guttene mine som ligger på kanten og med skrekkblandet fryd nyter utsikten.

Min far!

Min far elsker å fiske. Foreldrene mine har et gammelt hus i Nedre Vats. Her drar de for å fiske ørret når det er fiskesesong. Her er det rensing av garn etter vellykket fangst.

Kommentarer

Populære innlegg