Vår, Perleblomst og lavendel!

Med dette proklamerer jeg at våren er her! Før helgen fant jeg perleblomst på blomsterbutikken, så da var det bare å komme seg hjem å lage vår både ute og inne! 
 Alle hagebøker er hentet frem, og planlegging av årets uteplass er i full gang!
Benken som ble malt i lavendelfarge i fjor har jeg tenkt å pynte opp med nye flecepledd  i mørk lilla. Vi fikk inn noen nye, fine og rimelige på jobb, så da vet jeg hva jeg vil ha :-) Og selvsagt skal sommerfugl-lavendelen på plass dette året også! Den e fantastisk dekorativ, lukter godt, tiltrekker seg sommerfugler og tåler salt og nordavind!
Uteplassen vår er langt fra ferdig, men man må jo bare ta litt om gangen.  Ting koster, og med nytt hus er egentlig budsjettet brukt opp. Så da gjelder det å kunne glede seg over det man har, kose seg med å legge planer, og glede seg til alt det som man har lyst å gjøre etter hvert! :-)
Ha en strålende helg!

Kommentarer

Populære innlegg