På ønskelisten

Jeg elsker å lage mat, og jeg prøver ut nye oppskrifter hele tiden, men lager også mye etter "fri fantasi" Den stakkars trofaste kjøkkenmaskinen min har viskpet, pisket og eltet i flere år, men nå begynner den å synge på siste verset. Og jeg klarer meg ikke uten kjøkkenmaskin, så nå sparer jeg til ny :) Da er det Kitchen Aid som står øverst på ønskelisten. Jeg følger med på Finn.no også, for plutselig er jeg så heldig at jeg finner en bra brukt :)

Og så ønsker jeg meg "Jamie på 30 minutter":)  (men jeg tror ikke jeg klarer å vente stort lenger på denne, så sjansen er stor for at jeg har den i hus i morgen den dag! Jeg kan nemlig være litt utålmodig av og til :D ) Jamie Oliver er en stor inspirasjonskilde, og jeg koser meg med serien med samme navn som går på TV for tiden. Jamie lager fantastisk mat som stort sett ikke er vanskeligere å lage, enn at vi hobbykokker klarer å få det til. Og når boken er i hus kan jeg sette meg ned med en god kopp kaffi, bla gjennom boken, nyte fristende bilder, å planlegge hvilke retter som skal prøves ut, og ikke minst; hvem som skal få være med å smake! :)
Ønsker deg en strålende god og velsignet uke!

Kommentarer

Populære innlegg