Gjesterommet

 I dag har jeg en skikkelig avslappnings dag! Det er nydelig etter en litt for travel uke, og bare sette seg ned å finne roen. Eldstemann er ute med kompisene sine. De har store prosjekter for tiden. Filmer og redigerer, og legger ut på YouToube. Mannen har tatt med seg minstemann på 9 på guttetur for å handle litt klær. De vokser så fort disse ungene :-)
De siste ukene har vi hatt litt rombytte-prosjekter her i huset. Eldstemann på 12 har hatt det minste soverommet, men da han lå på sykehuset hadde jeg lyst til å overraske han til han kom hjem. Så mens mannen min overlappet meg på sykehuset, dro jeg hjem med malerspann og malerkoster. Resultatet av gutterommet skal du få se en annen dag. Det gamle rommet hans har jeg gjort om til gjesterom. For det må vi jo ha! :-)

 Jeg er fryktelig svak for hjerter. Dette og det som ligger på sengen har jeg kjøpt på Kremmerhuset.
Den flettede kurven kommer fra Princess. Veldig fin med lys oppi, men passer også godt til litt deilig sjokolade :-) Bildet er av meg, og ble tegnet av min yngste sønn da han var 5 år. Han elsker å tegne, og er fryktelig flink med detaljer! Jeg elsker rødt, og det hadde han forstått, så da ble det rød kjole :-)

Kommentarer

  1. Kan eg få litt av energien din, Anne Laila?... Knallkoselig gjesterom! Må si eg er spent på gutterommet...

    SvarSlett
  2. :-) Nå er vel ikke du den jeg tenker på med lite energi Margitta :-) Syns du freser rundt deg du også, jeg! (Gutterommet kommer snart. Må bare ryddes først... ) God helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg